Vind mij
Een gebruiker kan zelf instellen waar hij te bereiken is. Is hij niet te bereiken? Dan kan de gebruiker instellen dat na x keer overgaan de centrale door moet schakelen naar mobiel en/of een ander nummer.
Kerio Operator is een telefooncentrale die meegroeit met uw organisatie. Er zijn verschillende manieren om Kerio Operator te draaien:
Telefoon oplossingen van deze tijd. Een vast nummer én bereikbaar op mobiel en kantoor. Klik en bel. Call meeting, voicemail en fax.
Lees hieronder wat u allemaal kunt doen met de virtuele telefooncentrale Kerio Operator:
Een gebruiker kan zelf instellen waar hij te bereiken is. Is hij niet te bereiken? Dan kan de gebruiker instellen dat na x keer overgaan de centrale door moet schakelen naar mobiel en/of een ander nummer.
Iedere gebruiker krijgt toegang tot een pagina waar getoond wordt wie er gebeld hebben, waar naartoe gebeld is, hoeveel voicemail er staat en wat de instellingen zijn.
Voor een aantal webbrowsers is er een plugin die ervoor zorgt dat u op een telefoonnummer kunt klikken en dan kunt bellen.
Voicemail kan natuurlijk afgeluisterd worden door 1233 te bellen en uw pincode in te geven. Voicemails kunnen ook beheerd worden via de website en afgeleverd worden als e-mail.
Kies 1 voor, kies 2 voor.. Of Tussen 12.00 en 13.00 zijn wij gesloten ivm onze pauze... De medewerker die u probeert te bereiken is in gesprek. Wilt u iemand anders spreken?
Voor het bellen is alleen een internetverbinding nodig. Ondanks dat u wellicht één telefoonnummer wilt gebruiken kunt u toch medewerkers op meerdere locaties hebben zitten.
Ontvang faxen als bijlagen in uw e-mail. Dit kan zelfs zonder dat u een speciaal faxnummer hebt.
Doorverbinden. Basis functionaliteit maar toch is het vaak moeilijk omdat er met *21# nogwat gewerkt moet worden of via speciale toetsen op de telefoon. Uiteraard kan dat eenvoudiger.
De website toont of een bepaalde medewerker in gesprek is. Via de chat van e-mail en meer kunt u die medewerker vragen of het nog lang duurt en eventueel de beller in de wacht zetten.
Een medewerker kan meerdere toestellen hebben waarmee hij op één nummer bereikbaar is. Bijvoorbeeld thuis, op kantoor en bij een klant.
Er kan een "vergaderruimte" aangemaakt worden waar iedereen met een pincode op kan aanmelden. Dus ook externe bellers kunnen meepraten in een vergadering.
Het kan zijn dat er gebeld moet worden en dat het uitgaande nummer anders moet zijn dan standaard. Bijv. wanneer u meerdere bedrijven heeft of afdelingen met een eigen extern nummer.
Maak van uw document een PDF en u kunt deze verzenden als fax. Gewoon via de internet browser.
Voor bijvoorbeeld trainingsdoeleinden kan er ingebroken worden op een gesprek. Dat kan op 3 niveaus respectievelijk alleen meeluisteren,
Een telefoontoestel is niet gekoppeld aan een locatie. Dus neem hem gerust onder de arm en sluit hem ergens aan waar u internet hebt.