Agenda, contacten, taken en e-mail overal beschikbaar
In de trein, op vakantie, thuis of op de werkplek. Overal waar u een smartphone, tablet of PC heeft kunt u e-mail lezen, contacten gebruiken en bewerken en uw agenda raadplegen.
Met Kerio Connect hebt u op ieder apparaat toegang tot alle e-mails, agenda's, taken en contacten. U hebt altijd een back-up en kunt informatie delen met collega's. Kerio Connect is een mailserver die meegroeit met uw organisatie. Er zijn verschillende manieren om Kerio Connect te draaien:
Lees hieronder wat u allemaal kunt doen met Kerio Connect:
In de trein, op vakantie, thuis of op de werkplek. Overal waar u een smartphone, tablet of PC heeft kunt u e-mail lezen, contacten gebruiken en bewerken en uw agenda raadplegen.
Of u nu een iPhone of Samsung hebt. Een Apple PC, Windows of Linux. Uw mail, contacten, agenda en taken zijn altijd in sync. De gebruiker is niet meer gebonden aan één merk. Bring Your Own Device is eindelijk echt mogelijk.
Alle e-mails, afspraken, contacten en taken staan veilig in het datacenter. Dus zelfs wanneer u een mail ontvangt terwijl uw telefoon in het water valt bent u die mail niet kwijt.
Alles wat in uw account staat kunt u delen met gebruikers binnen uw domein. Dus agenda's, contacten en mappen met e-mail. U bepaalt of zij mogen lezen, bewerken of zich volledig als u voor mogen doen (denk aan uw secretaresse).
Er zit geen limiet op uw mailbox. U kunt zelf zien hoeveel u gebruikt en krijgt gefactureerd wat u gebruikt.
Zoals met Whatsapp, Facebook of Skype. Op mobiel, PC en tablet maar dan veilig. Ook versturen van afbeeldingen, filmpjes en bestanden kan gewoon en een groepschat is ook mogelijk.
Een uitgebreide webmail met agenda, contacten en taken maakt uw mailprogramma een veel gevallen overbodig.
De communicatie van Kerio is altijd versleuteld en u kunt ook uw e-mail digitaal ondertekend of versleuteld versturen.
De virusscanner scant alle mail. De spamfiltering is geavanceerd en leert van u. U kunt berichten markeren als SPAM en vice versa.
Niet alle mail hoeft altijd op ieder apparaat te staan. Door in te stellen welke mappen u wilt synchroniseren met uw telefoon, kunt u op dataverkeerkosten van uw telefoon besparen.
U kunt filters aanmaken die ook werken voor uw mobiel en PC. Bijvoorbeeld: een mail gericht aan administratie@ moet tevens doorgestuurd worden naar marieke@
Hebt u meerdere e-mailadressen, dan kunt u kiezen wat als wie u de mail wil versturen.
Bent u even weg? De afwezigheidsassistent werkt ook als uw PC uit staat. Wanneer iemand u meerdere mails stuurt, ontvangt deze toch maar één keer de afwezigheidsmelding. Wel zo prettig voor de verzender.
Hebt u een medewerker die u waar moet nemen terwijl u er niet bent? Delegeer uw account dan. De medewerker kan namens u mailen, agenda items maken en uitnodigingen versturen.
U mag zelf gebruikers toevoegen en e-mailadressen toevoegen. Onbeperkt. De opslagruimte of het aantal toegestane berichten kunt u desgewenst per gebruiker beperken.
Ten alle tijden hebt u inzicht in het verbruik per account, en kunt u dat limiteren als u dan wilt.
Het aantal gebruikers wordt geteld en de gemiddelde hoeveelheid gebruikte opslag.